InServices – jakość potwierdzona certyfikatem
InServices – jakość potwierdzona certyfikatem
By: AnnaInServices in Baza wiedzy
Firma InServices w lutym zdobyła certyfikat ISO 9001-2015, czyli kolejny dokument potwierdzający najwyższą jakość świadczonych usług oraz prawdziwe zaangażowanie naszych ekspertów w wykonywaną pracę.
Wdrożony w naszej firmie SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ został potwierdzony przez niezależną, akredytowaną jednostkę, jaką jest Polska Izba Handlu Zagranicznego. Warto wiedzieć, że system ISO 9001 opiera się na ośmiu głównych założeniach,.m.in. zorientowaniu na klienta, przywództwie, ciągłym doskonaleniu czy podejściu procesowym. Dzięki ich spełnieniu możemy pracować efektywniej i osiągać jeszcze lepsze wyniki w zakresie: świadczenia usług rozwojowych (szkoleniowych i doradczych) oraz w zarządzaniu projektami.
– Jest to kolejny dokument potwierdzający nasze kwalifikacje i wysoki poziom świadczonych usług – mówi Grzegorz Szafrański, Dyrektor Operacyjny InServices.
Korzyści wynikające z posiadania certyfikatu ISO 9001-2015:
- Zwiększona satysfakcja klientów
- Możliwość nawiązania szerszych relacji biznesowych
- Jeszcze lepsza efektywność pracy organizacji
- Potwierdzenie sprawnego systemu szybkiego wykrywania i likwidacji niezgodności
- Organizacja pracy ukierunkowana na stałe doskonalenie jej jakości, efektywności i skuteczności oraz podnoszenie kwalifikacji pracowników
10/04/2017