Wypełnij formularz, aby umówić się na bezpłatne spotkanie.

WYPEŁNIJ FORMULARZ

Dlaczego warto?

SZKOLENIA

W InServices zajmujemy się nie tylko pozyskiwanie dotacji unijnych, ale również organizacją profesjonalnych szkoleń. Posiadamy wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych. 

Przygotowane przez nas szkolenia prowadzone są przez wykwalifikowanych ekspertów. Są to osoby posiadające dużą wiedzę praktyczną i teoretyczną z dziedziny, w której się specjalizują. Szkolenia odbywają się w małych grupach, co umożliwia sprawne nabywanie wiedzy i umiejętności praktycznych.

Warto podkreślić, że obecnie trwa bardzo ciekawy konkurs w ramach, którego można otrzymać dofinansowanie unijne na szkolenia pracownicze. Szczegóły w aktualnościach. Dzięki skorzystaniu z naszych usług nie tylko weźmiesz udział w profesjonalnym szkoleniu ale także pozyskamy dla ciebie środki z UE , które znacząco obniżą koszt takiego przedsięwzięcia.

Szczegółowy katalog aktualnie prowadzonych szkoleń znajdziesz w Bazie Usług Rozwojowych. Natomiast poniżej przedstawiamy przykładową tematykę szkoleń.

Negocjacje handlowe

Nasi eksperci przygotowali specjalne dwudniowe szkolenie dla właścicieli i pracowników MŚP zajmujących się negocjacjami handlowymi. 

W trakcie 16 h spotkania uczestnicy poznają sposoby przygotowania się do negocjacji, nauczą się właściwe określać interesy handlowe i biznesowe, poznają zagadnienia związane z budowaniem alternatyw, doborem argumentów i określaniem kryteriów negocjacji. Będzie potrafił sformułować oferty wstępne oraz pozna techniki targowania się. 

Ceny oraz szczegółowe informacje dotyczące oferty znajdują się na stronie BUR.

Plan szkolenia

Pierwszy dzień szkolenia.
1. Proces przygotowania do negocjacji jako baza do wykreowania zadowolenia partnerów biznesowych i osiągnięcia swoich celów w negocjacjach biznesowych.
2. Kreowanie wartości vs zawłaszczanie wartości w negocjacjach biznesowych.
3. 9 kluczy do sukcesu w negocjacjach oraz budowanie relacji partnerskich z klientami.
4. Jak definiować i pokazywać sukces w negocjacjach: od interesów do twardych wskaźników finansowych.
5. 6 elementów procesu przygotowania negocjacji i jego wpływ na wynik.
6. Interesy.
7. Określanie interesów wewnątrzorganizacyjnych oraz z partnerami zewnętrznymi:
• Po co i jak określać interesy przed rozmowami?
• Jakie są drogi realizacji inte/resów?
• Czy i jakie interesy ujawniać
• Jak określać interesy Partnera?

Drugi dzień szkolenia.
1. Budowanie alternatyw.
2. Kwestie negocjacyjne, czyli o czym i jak rozmawiać?
3. Kryteria Negocjacyjne.
4. Argumenty i ich odpowiedni dobór, czyli jak formułować niepodważalną argumentację.
5. FRAMING oraz zarządzanie oczekiwaniami w negocjacjach.
6. Propozycje – rodzaje i sposób składania oferty wstępne.
7. Jak nie oddawać pola za darmo, czyli obrona marży i wartości dla firmy.
8. Techniki targowania się i prawidłowego ustępowania w negocjacjach. Jak ustępować w negocjacjach, aby obronić marżę

Excel zaawansowany

Nie od dziś wiadomo, że Excel jest jednym z najważniejszych programów biurowych. Znajomość jego funkcji ułatwia pracę oraz pozwala jeszcze efektywniej zarządzać firmą.

Trzydniowe szkolenie proponowane przez InServices skierowane jest przede wszystkim do właścicieli i pracowników MŚP, którzy wykorzystują już Excela w codziennej pracy ale chcą w pełni poznać możliwości programu. Zapraszamy także osób, które w swojej pracy wykonują złożone zestawienia i analizy.

Szczegółowe zalety konkursu, ceny oraz informacje o szkoleniowcach znajdziesz na stronie BUR. 

Ramowy program usługi

1. Rodzaje odwołań
2. Sortowanie
3. Filtrowanie
4. Filtry zaawansowane
5. Tabele
6. Operacje na tekście
7. Formatowanie liczbowe i niestandardowe
8. Skróty klawiszowe i dostosowywanie wstążki
9. Formatowanie warunkowe
10. Tabele przestawne
11. Sprawdzanie poprawności danych
12. Nazwy w Excelu
13. Wykresy
14. Grupowanie danych i sumy częściowe
15. Drukowanie
16. Funkcje i operacje logiczne
17. Analiza błędów
18. Wyszukiwanie danych
19. Ochrona danych
20. Wstęp do makr i kodu VBA

Spersonalizowany kurs języka niemieckiego - zajęcia indywidualne

Spersonalizowany kurs języka niemieckiego dla właścicieli menedżerów i pracowników MMŚP. Lekcje indywidualne są znakomitą formą nauki. Pozwalają na zbudowanie indywidualnego planu rozwoju językowego. Szczególnie polecamy tym osobom, których rozkład zajęć nie pozwala na uczestnictwo w zajęciach grupowych.

Słuchacze określają dni i godziny zajęć, jak również określają tematykę zajęć i zakres materiału. Lektor skupiony jest wyłącznie na potrzebach Słuchacza, może realizować zagadnienia, których nie przewidują ogólne kursy w grupie. Szkolenie jest zawsze poprzedzone szczegółową analizą potrzeb, która pozwala na określenie celów i potrzeb szkoleniowych oraz na przygotowanie indywidualnego programu szkolenia. Kursy prowadzone są we wskazanym przez zleceniodawcę miejscu i czasie.

Zajęcia indywidualne realizowane są w formie 1-1 i 1-2 (jeden nauczyciel uczy jednego lub dwóch słuchaczy).

Chcesz dowiedzieć się więcej? Zadzwoń pod numer 511-383-331, napisz e-mail: biuro@inservices.pl albo skorzystaj z naszego czatu.

Spersonalizowany kurs języka angielskiego - zajęcia indywidualne

Spersonalizowany kurs języka angielskiego dla właścicieli menedżerów i pracowników MMŚP. Lekcje indywidualne są znakomitą formą nauki. Pozwalają na zbudowanie indywidualnego planu rozwoju językowego. Szczególnie polecamy tym osobom, których rozkład zajęć nie pozwala na uczestnictwo w zajęciach grupowych.

Słuchacze określają dni i godziny zajęć, jak również określają tematykę zajęć i zakres materiału. Lektor skupiony jest wyłącznie na potrzebach Słuchacza, może realizować zagadnienia, których nie przewidują ogólne kursy w grupie. Szkolenie jest zawsze poprzedzone szczegółową analizą potrzeb, która pozwala na określenie celów i potrzeb szkoleniowych oraz na przygotowaie indywidualnego programu szkolenia. Kursy prowadzone są we wskazanym przez zleceniodawcę miejscu i czasie.

Zajęcia indywidualne realizowane są w formie 1-1 i 1-3 (jeden nauczyciel uczy jednego, dwóch lub trzech słuchaczy).

Chcesz dowiedzieć się więcej? Zadzwoń pod numer 511-383-331, napisz e-mail: biuro@inservices.pl albo skorzystaj z naszego czatu.

Efektywne zarządzanie zadaniami, projektami i czasem kluczem do optymalizacji warunków i sposobów wykonywania codziennej pracy

Głównym celem szkolenia jest podwyższenie kompetencji z zakresu planowania i organizowania pracy poprzez nabycie umiejętności prawidłowego określania celów i skutecznego planowania, dostarczenie wiedzy i praktycznych wskazówek dotyczących zwiększenia efektywności i wydajności pracy, nabycie umiejętności radzenia sobie ze złymi nawykami, poznanie narzędzi usprawniających zarządzanie czasem.

Szkolenie przeznaczone dla pracowników zobowiązanych do samodzielnego planowania czasu i obowiązków, pracowników różnych działów współpracujących ze sobą . Dla osób, które chcą zwiększyć swoją wydajność i nauczyć się właściwego wyznaczania celów i priorytetów. Dla osób, które chcą lepiej organizować swój czas pracy.

Efekty usługi (produkty), efekty uczenia się/kształcenia
– Umiejętności radzenia sobie z przeszkodami w zarządzaniu czasem.
– Umiejętności ustalania priorytetów, zadań i celów.
– Umiejętność zarządzania własnymi zadaniami .
– Samodzielność i zwiększenie efektywności pracy.
– Odpowiedzialności za wyniki pracy.
– Wdrożenie skutecznych praktyk pracy umysłowej i zarządzania czasem.

Szczegółowy plan ramowy szkolenia, a także ceny znajdziesz na stronie BUR lub kontaktując się z nami: biuro@inservices.pl, tel.:511-383-331.

Zarządzanie eksportem - praktyki i strategie eksportowe

W nowej perspektywie finansowej środki z UE trafią również do przedsiębiorców planujących ekspansję na rynki zagraniczne. W trakcie ubiegania się o dotacje unijne niezbędna okaże się wiedza na temat zasad budowania strategii eksportowych, zasad planowania, realizacji działań eksportowych oraz metod wspierania sprzedaży eksportowej. Przekazanie wiedzy na powyższe tematy jest celem 16-godzinnego szkolenia organizowanego przez naszą InServices.

Szkolenie prowadzone będzie w formie wykładów i ćwiczeń, które mają na celu praktyczne wykorzystanie wiedzy z zakresu objętego szkoleniem. Oprócz wykładu będącego wprowadzeniem i prezentacją podstaw teoretycznych omawianych zagadnień w szkoleniu zostaną wykorzystane metody kształcenia aktywnego: ćwiczenia i warsztaty – praktyczne wykorzystanie zdobytej przez uczestników szkolenia wiedzy oraz dyskusje dotyczące ogólnych problemów występujących w organizacji i optymalnych rozwiązań. Ceny oraz więcej informacji na temat szkolenia znajduje się na stronie BUR. 

Ramowy program usługi

1.Ocena potencjału eksportowego przedsiębiorstwa.
2.Kiedy rozważać decyzję o podjęciu eksportu.
3.Kiedy firma jest przygotowana do eksportu .
4.Analiza otoczenia biznesowego i jego wpływu na eksport.
5.Działania eksportowe – cel, struktura, model biznesowy.
6.Rynki i port folio eksportowe – identyfikacja rynku i klienta.
7.Dobór rynków eksportowych – badania rynku, strategia cenowa i dystrybucyjna, bariery w eksporcie.
8.Analiza przewagi konkurencyjnej na wybranym rynku.
9.Budowa długofalowych relacji z klientami eksportowymi rozwiązywanie spraw spornych.
10.Wsparcie sprzedaży , marketing w eksporcie – synergia kosztów i efektów.
11.Wymogi prawne dla produktu w eksporcie certyfikaty, rejestracje itp.
12.Umowy handlowe w eksporcie najczęściej popełniane błędy.
13.Prawo w eksporcie cła podatki.
14.Specyfika i organizacja negocjacji handlowych w eksporcie.
15.Potencjał eksportowy, nowe kierunki i klienci.
16.Etykieta w biznesie – 10 podstawowych zasad.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Zadzwoń pod numer 511-383-331, napisz e-mail: biuro@inservices.pl, albo skorzystaj z naszego czatu.

Nowa Perspektywa finansowa UE 2014-2020 – najważniejsze programy oraz jak pozyskać środki na rozwój i otwarcie działalności gospodarczej

W ramach szkolenia dowiedzą się Państwo o aktualnych możliwościach pozyskiwania środków unijnych, szczegółach dotyczących procedur konkursowych oraz poznają Państwo praktyczne porady związane z samym wypełnianiem wniosku, tak by uzyskał jak najwyższe oceny w komisjach konkursowych.

Więcej informacji:

biuro@inservices.pl

lub tel. 693 906 651

ABC Przedsiębiorczości

W trakcie szkolenia poruszone zostaną poniższe zagadnienia:

  • definicja działalności gospodarczej zgodnie z prawem
  • przedsiębiorca i jego predyspozycje osobiste
  • źródła pomysłów na własną działalność
  • zakładanie działalności gospodarczej
  • biznesplan i jego istota
  • instytucje wspierające przedsiębiorczość

 

Więcej informacji:

biuro@inservices.pl

lub tel. 693 906 651

Działalność eksportowa kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa

Podczas szkolenia poruszone zostaną poniższe zagadnienia:

  • eksport jako możliwość rozwoju firmy
  • metody wyboru rynków zagranicznych
  • istota strategii eksportowej i jej elementy
  • wybór odpowiedniej formy działalności na rynku zagranicznym
  • praktyczne porady ekspertów z wieloletnim doświadczeniem

Więcej informacji:

biuro@inservices.pl

lub tel. 693 906 651

Otwarcie własnej działalności gospodarczej

Podczas szkolenia poruszone zostaną poniższe zagadnienia:

  • formalności związane z zakładaniem działalności gospodarczej
  • istotne procedury i terminy
  • wybór formy opodatkowania
  • obowiązkowe ubezpieczenia
  • biznesplan i jego istota
  • podstawy marketingu
  • podstawy Prawa Pracy
  • źródła finansowania działalności gospodarczej

Więcej informacji:

biuro@inservices.pl

lub tel. 693 906 651

Wszelkie zapytania prosimy kierować pod adresem: biuro@inservices.pl